Un estudante de doutoramento CIQUS recibe mención honrosa nunha competición internacional para fotomicrografia

O estudante de doutorado do CIQUS, Manuel Gómez, do grupo de investigación de Massimo Lazzari recibe unha mención de honra no certame de microfotografía da 38th International Conference on Micro and Nano Engineering(MNE 2012).

Esta mención de honra premiada é debido a dúas imaxes presentadas por Manuel Gómez, ambas as dúas imaxes corresponden con modelos “bio” empregados para ensaiar a capacidade de nano-replicación cos polímeros sintetizados neste grupo de investigación e realizáronse na unidade de microscopia dos servizos de apoio á investigación da USC (RIAIDT). Non é a primeira mención de honra que recibe Manuel Gómez, xa que no concurso fotográfico celebrado na edición do ano 2011 deste mesmo congreso, tamén logro unha mención.

A primeira imaxe, titulada orixinalmente “Bright Tower” e retitulada polos xuíces como “Chicago Aparcadoiro Structure”, corresponde a unha estrutura fotónica que produce cores moi brillantes en iluminación con luz branca (cor estrutural), mentres que a segunda fotografía, orixinalmente titulada “Nanoworld Monster“, representa un detalle do esqueleto silícico dunha diatomea da familia Fragiliaria, facilitada por Rafael Carballeira, do Departamento de Botánica da USC, que o equipo de Lazzari utiliza para replicar con polímero dadas as reducidas dimensións das súas estruturas.

A International Conference on Micro and Nano Engineering é o evento máis importante a nivel europeo en temas de micro e nanofabricación, así como nas súas aplicacións en electrónica, fotónica, electromecánica e en ciencias ambientais e da vida. Na súa edición de 2012 (MNE 2012) contou con case 800 participantes e unhas 600 contribucións organizadas en catro campos principais: Micro- e nanolitografía, Micro- e nanofabricación/Micro-nano enxeñaría, Micro e Nanosistemas e Micro e nanodispositivos e sistemas para bioloxía, quimica e medicina.Facebooktwitterlinkedinmail