O pasado 25 de Setembro se celebro o 3º Foro Nanovalor onde participou a USC

USC participa xunto a outras institucións galegas, como o FEUGA e institucións do norte de Portugal, na organización do 3º Foro Nanovalor dedicado á nanotecnoloxía.
O proxecto NanoValor, promove este foro, enmarcado nunha serie de eventos, como espazos abertos de debate, posto en común de ideas e de experiencias sobre as amplas oportunidades que as nanociencias e as nanotecnoloxías ofrecen. O consorcio NanoValor ten tivo como obxectivo neste Foro presentar publicamente as principais conclusións dun documento estratéxico de identificación de barreiras e factores críticos de éxito relativos á comercialización das nanotecnoloxías.

Os investigadores, representantes de empresas do sector, expertos en innovación e autoridades políticas con competencia na materia, participantes, abriron un foro de discusión. O proxecto Nanovalor conta no seu desenvolvemento coa participación ademais da USC, entre outros, da Universidade do Porto, o International Iberian Nanotechnology Laboratory, a Universidade do Minho, FEUGA e AIMEN.Facebooktwitterlinkedinmail