“Frontiers-in-science ” os seminarios internacionais organizados por Campus Vida

Hoxe e mañá celébranse os seminarios organizados pola Rede de Centros Singulares de Investigación de Campus Vida. O primeiro dos seminarios terá lugar esta tarde, ás 17:00, na Seminar Room do CIQUS, titulado “New copper-catalyzed reactions”.

Mañá ás , na mesma situación, terá lugar o segundo dos seminarios titulado, “New direction in palladium-catalyzed C-H activation”. Ambas as dúas conferencias serán impartidas polo investigador da Universidade de Cambridge e doutor en química, Mattew Gaunt.

O Dr. Gaunt, é profesor da Universidade de Cambridge, e foi gañador de numerosos premios, por exemplo, o premio Novartis, o premio ao investigador da Chemical Society Reviews Emerging. E entre outras cousas é miembreo do consello de redacción da revista RSC e da Scientific Advisory Board of Advanced Synthesis and Catalysis.

Se desexas coñecer máis información acerca do profesor Gaunt, segue o seguinte enlace e se che interesan as súas actuais liñas de investigación, pica aquí.

Ver o cartel dos seminarios internacionais de Campus Vida.Facebooktwitterlinkedinmail