É noticia… Conferencia “Two-dimensionality,Polarity, and Strong Interactions in Oxide Nanostructures” impartida polo profesor Warren E. Picket

O próximo mércores 24 de abril ás 12: 15 da mañá no salón de seminarios do CIQUS, terá lugar a conferencia “Two-dimensionality,Polarity, and Strong Interactions in Oxide Nanostructures” impartida polo profesor Warren E. Picket (University of California – Davis).
O seu programa de investigación céntrase no logro dunha comprensión fundamental das propiedades físicas e o comportamento da materia condensada, sobre a base dunha descrición da dinámica dos electróns no nivel atómico ounanoscópico.

O seu grupo foi un dos primeiros en establecer un grupo de investigación en informática UCD (a. 1998), e as súas investigacións continúan tendo unha natureza altamente computacional. Ademais ten acceso ás supercomputadoras do DOE no Centro Nacional de Computación de LBNL de Investigación de Enerxía e no Centro deBNL para os Nanomateriais Funcionais.

Colaborou con numerosas institucións como por exemplo a Sociedade Americana de Física, nas universidades de Arizona,Oregón… Así mesmo foi galardoado en diferentes ocasións con premios como o Simons Foundation Fellow, 2012-13, Elected Fellow,Institute of Physics (U.K.), 2011, Alexander von Humboldt Professorship, 2005-06, Named Distinguished Professor of Physics,UC Davis, 2003, etc.

Facebooktwitterlinkedinmail