É noticia… Conferencia “Retro-translocation of proteins from the ER to the cytosol” impartida polo profesor Oscar R. Burrone (ICGEB – Trieste – Italy)

O próximo 26 de abril ás 12:15h da mañá terá lugar a conferencia impartida polo profesor Oscar R. Burrone (ICGEB – Trieste – Italy) na aula de seminarios do CIQUS.Oscar R.Burrone ocupa actualmente o posto de Científico Sénior e Xefe de Grupo do Grupo de Inmunoloxía Molecular do Centro Internacional de Enxeñaría Xenética e Biotecnoloxía, Trieste, Italia (ICGEB, Trieste).

Así mesmo é coordinador do Curso de Doutorado en Xenética Molecular e Biotecnoloxía do ICGEB, Trieste e profesor deInmonología Molecular de la Escuela de Medicina de la Universidad de Trieste, Italia.

As súas investigacións céntranse principalmente en dúas áreas; inmonología e viroloxía.

Facebooktwitterlinkedinmail