Carlos Saá recibe recibe a Medalla Ignacio Ribas

O Grupo Especializado de Química Orgánica da RSEQ concedeu a Medalla Ignacio Ribas, na súa edición de 2012, ao profesor e investigador de Campus Vida, Carlos Saá Rodríguez.

Esta distinción, que anualmente premia a excelencia dun químico orgánico español polo seu traballo dos últimos cinco anos, recoñece o impacto das contribucións do Prof. Saá e o seu equipo no desenvolvemento de nova metodoloxía sintética baseada en catálise organometálica.

Carlos Saá naceu en Lugo(España), estudou química na Universidade de Santiago de Compostela (España) onde obtivo o título de doutor en 1985 baixo a supervisión dos Profesores L. Castedo, R. Suau e J. M. Saá polo seu traballo na síntese de alcaloides isoquinolínicos.

Realizou unha estanza postdoutoral de dous anos (1987-1988) como “NATO postdoutoral research associate ” en Berkeley, Universidade de California, traballando co Prof. K. PÁX. C. Vollhardt en cicloadicións [2 + 2 +2] entre alquinos e nitrilos catalizadas por Co(I): síntese de alcaloides ergot.

Dende o ano 2004 é Catedrático de Química Orgánica da Universidade de Santiago de Compostela. As súas liñas de investigación céntranse no descubrimento de novas reaccións usando catalizadores de metais de transición e as súas aplicacións en síntese orgánica de produtos de alto valor engadido. Xunto co profesor Xesús A. Varela Carrete dirixen o grupo de investigación Química Organometálica: desenvolvemento de novas reaccións catalíticas, no CIQUS.Facebooktwitterlinkedinmail