A USC colaborará coas empresas GalChimia e Brainco Biopharma no desenvolvemento dun fármaco contra a esquizofrenia

A empresa galega GalChimia, xurdida en 2001 da USC e especializada en servizos de síntese orgánica e química médica, e a biofarmacéutica vasca Brainco Biopharma, dedicada ao desenvolvemento de tratamentos especializados para o sistema nervioso, asinaron un acordo polo que investirán nove millóns de euros para desenvolver de forma conxunta un novo fármaco para tratar a esquizofrenia. O proxecto ten como obxectivo desenvolver un novo fármaco baseado nos últimos avances descubertos por Brainco no transcurso das súas investigacións sobre a esquizofrenia e outras enfermidades psiquiátricas.

Estes achados teñen relevancia no tratamento dos chamados “síntomas negativos” da enfermidade, que inclúen entre outros apatía, anhedonia ou os problemas cognitivos, unha das necesidades médicas no campo da psiquiatría.

GalChimia encargarase da síntese e optimización das moléculas xa xeradas por Brainco, en colaboración coa Universidade de Santiago de Compostela. Estas moléculas xa demostraron a súa actividade antiesquizofrénica ‘ in vitro ‘ e agora serán confirmadas ‘ in vivo’ grazas ao modelo transxénico que Brainco xerou e patentado.

Esta fase do proxecto prolongarase durante os próximos dous anos e culminará coa entrada do novo fármaco en fases clínicas. Unha vez superado este desenvolvemento, GalChimia e Brainco formularán o inicio dos ensaios en pacientes e a súa aprobación regulatoria para levar o fármaco á práctica clínica.

Facebooktwitterlinkedinmail