CAMPUS VIDA ACERCA A LOS INSTITUTOS GALLEGOS EL TRABAJO QUE DESARROLLAN SUS INVESTIGADORES

Estudiantes de secundaria y bachiller de Galicia conocieron esta mañana, de primera mano, el trabajo que desarrollan investigadores gallegos en el Campus de Excelencia Internacional, Campus Vida. Los alumnos comprobaron que las investigaciones que se desarrollan en los laboratorios de Campus Vida tiene su aplicación en la vida real.

Estudantes de secundaria e bacharelato de Galicia coñeceron esta mañá, de primeira man, o traballo que desenvolven investigadores galegos no Campus de Excelencia Internacional, Campus Vida. Os alumnos comprobaron que as investigacións que se desenvolven nos laboratorios de Campus Vida teñen a súa aplicación na vida real.

“O Camiño da Ciencia, o Camiño da Vida” é unha iniciativa da USC que se enmarca dentro da Semana da Ciencia 2010 e pretende achegar aos estudantes á realidade investigadora, coñecendo as investigacións que se realizan nos centros de referencia, a aplicación práctica á saúde que teñen estas investigacións e a súa repercusión na sociedade.

Facebooktwitterlinkedinmailby feather